Τρίτη

Kaleidoscope

Sweet.mp3



Δε χρειάζεσαι πολλά
μόνο λίγο, ελάχιστο φως

τόσο που να φτάνει για να μπορείς να κοιτάξεις τα σπλάχνα μου
που είναι άπειρα διαφορετικά μεταξύ τους...

πυροτεχνήματα

θα είμαι η extravaganza σου!

αφαιρώ αλυσίδες

σβήνω αμαρτίες
σου ανασαίνω λησμονιά στο στόμα

κι ξενοιασιά στην ψυχή

σε ένα εργαστήριο
στην αρχή....

με έφτιαξαν για να βοηθώ τους επιστήμονες
κι εγώ παραστράτησα
και βοηθώ τους ανθρώπους

είμαι αμαρτία - και πόσο χαίρομαι -
που δίνω τα πάντα

χωρίς κόστος,
χωρίς πόνο,

χωρίς να παλέψεις γι' αυτό που σου προσφέρω

κι έτσι είμαι μισητό....
και για να με τιμωρήσουν με φωνάζουν παιχνίδι
και γελάνε χαρούμενα όταν με κοιτούν
με καταδίκασαν να με χαρίζουν μόνο σε μικρά παιδιά

όμως βρίσκω τρύπες στις κοινωνίες
και μπαίνω στις ζωές λίγων,
που ξεγέλασαν τα χρόνια
και μεγάλωσαν μόνο στο σώμα
και στις υποχρεώσεις

αυτών που όταν με πιάνουν στο χέρι
ανοίγουν το στόμα,
κι ανασαίνουν βαθιά,
σαν οργασμός!

των λίγων λέω,
των "τρελών"
αγαπημένων
μου!


------------------------------




αντε, βρες λίγο φως!