Δευτέρα

La principessa dei topolini


Μια σκούπα έφερε χαδιάρικα αργές ερωτικές κυκλικές βόλτες πάνω σε ένα snare drum,
τότε ήχησε around,
σε βαρύ μπλουζ το Summertime


κι έτσι οδηγώντας
μπλέχτηκα σε στενά που κάποτε ήξερα απ' έξω,
ποιός θα εξηγήσει πού βρέθηκαν τόσοι πολλοί μονόδρομοι μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο...;


ας είχα μια πυξίδα μιας χρήσης
που ξέρει μόνο να σε βγάζει απ' την Τούμπα στον περιφερειακό


ας έπαιζε ένα ραδιόφωνο Devendra Banhart


λύνω τα μαλλιά μου κι ας μην είναι αρκετά μακριά ακόμα,
ανοίγω στο τέρμα τον αέρα του αυτοκινήτου
και τον στέλνω όσο μπορώ προς τα πάνω μου,


μια κόκκινη κορδέλα, μια μικρή τσουλίτσα που όλη μέρα βολτάρει και το βράδυ κοιμάται στα σωθικά μου,


και ένα μαϊμουδάκι που ανοιγοκλείνει με δύναμη δυο κύμβαλα παρέλασης μέσα στο κεφάλι μου....




μου θυμίζουν ότι ακόμα κι έτσι,
μόνο έτσι ζει πραγματικά κανεις